bra vanor?

Fyfan! ^^
Igår kväll började med att jag & sambo satt och partajade lite själva. Ni vet, snacka skit & flumma lite..
Sen typ vid tolv- halvettiden kom Patric, Viktor, Danne, Jocke & Jennifer till oss och då jävlar blev det fart på stället.. ;)
Och eftersom Julia är smart som få tänkte hon "men nu ska jag ju snart upp (började jobba åtta), då kan jag lika gärna låta bli att sova överhuvudtaget."
Så här ligger jag nu i soffan, kom hem från stallet för ett tag sen- duschade och ska väl kanske äta nåt. Sen ska jag ner till stallet IGEN och rida.
Sen får jag sova.
S-K-Ö-N-T!

Ska sova hemma hos mor & far inatt, så dom får se mitt vackra face. Jag känner mig ju så speciellt vacker nu dessutom.. Haha!
PÅ FREDAG SKA JAG OCH JENN PÅ KRYSSNING! Nicenice...
vi ägde heeeeeela båten förra gången - elit med flit. *FnIzZz*

aja nu ska jag sova  lite granna,laddat batterierna så att jag funkar hela kvällen.
Over and out / Kattfan


Tänk om jag hade glasögon - vad smart jag skulle se ut.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback