filmer som är värda att ses

Det finns så grymt mycket dåliga filmer. Såna som knappt går att kolla på, eller som fungerar som sömnmedel..
Men dem här är vad jag kallar riktigt bra filmer;

Gone in 60 seconds, Smala Sussie, Vingar av glas, Pirates of the caribbean (alla fattar grejen, varför?!)
Det där är såna filmer som jag kan kolla på flera gånger om, kan nästan helt utantill men ÄNDÅ TYCKER OM! :)

men nu... dags för avreagering;
JAG HATARHATARHATARHATARHATAR dig för tillfället. Du får så gärna bara låta mig vara - bort, vi hörs någon gång i nästa liv. Folk som inte har någon jävla stake själva. SÄG EMOT DÅ FÖR FAAAAAAAAAN! Men nej, var mesig.
helvete vad trött jag blir.
charmig jag är - eller?! ^^

nehe suckers, dags att sova kanske...?!
btw, viktig sak!! Gå in på
www.youtube.com och sök på ondskan omgjord. Me löööööve it! "Han é bög, å vad han e' bög."

PUSS
over and out / kattfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback