Godmorgon!

Igår kollade jag & sambo på Säg att du älskar mig. Den var HEMSK! Men förutom det kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag tycker att den var bra eller bara sådär. Kan har berott på att huvudpersonen pratade så fult och verkligen FJORTISSNACK! Jag höll på att dö ungefär.
Sen så skulle vi kolla på Happy Feet också, men precis när den började bli bra ( när de coola pingvinerna kom in i bilden) så HAKADE FILMHELVETET UPP SIG! Vad arg jag blev!

Idag ska jag rida ( surprise ) ut på Klara. Får se om vi får sällskap av Erika eller om vi sticker ut själva.
Och sen ikväll är det sångtime som gäller flickor, och efter det tänkte jag parta lite granna.

Jagtyckerattdetskablijättesköntattbörjarjobbaklockanåttaimorrn! NEJ! Nu ljög jag..

Jag har fått en uppenbarelse; Justin Timberlake är grymt fräsch!! Alltså, jag menar han har ju varit snygg typ sen han skärpte till seg och slutade böga sig med n'sync. Men god damn, nu är han ju riktigt riktigt SNYGG! ^^

Aja, catch you later.
Over and out / Kattfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback