music get's me high

Tjena kissekatter :)
Ledig idag, grymt skönt.. Ska sitta här ett tag & lyssna på musik, sen städa lite grann. Efter det ska jag kanske träffa frugan en stund och sen ska jag träffa D. :)
Tyvärr,
är jag förbannat jävla förkyld. DEPRIMERANDE. Jag har varken tid, lust eller ork att vara sjuk. bajs...

Tänkte rangordna 1. ) bästa låtarna någonsin 2.) bästa artister/ band.

Världens bästa låtar
1. Nirvana - Lake of fire
2. Mötley Crüe - Kickstart my heart
3. Ozzy Osbourne - Mama, I'm coming home
4. Millencollin - The ballad
5. James Blunt - Tears and Rain
6. Blink 182 - I miss you
7. Guns n'roses - Sweet child of mine
8. Tiger Lou - You can't say no to me
9. Twisted Sisters - We're not gonna take it
10. SIST MEN INTE MINST ( eller vad säger du, clarabäst? ;D) Tunnan & Moroten - Bajs i bastun

Världens bästa band / artister
1. Mötley Crüe

2. Nirvana

3. Ozzy Osbourne

4. Blink 182

5. Christina Aguilera

6. Millencollin

7. Mando Diao

8. SNOOK

9. Guns n'roses

10. The Cardigans

och Justin Timberlake )

Jag har som ni ser extremt blandad musiksmak, fast det är mest rock kan man nog säga.
Vilka tycker ni förtjänar att ligga på listorna? ;D

over and out / kattfan

Kommentarer
Postat av: Kenny

Inge Metallica?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback