om 2 timmar och 35 minuter...

så blir jag stor! Då fyller jag arton, hipphipphurra! ^^

Tio första

Första bästa kompis: Filippa, vi träffades väl typ på bb?! Höll ihop mer eller mindre under massor med år tills hon flyttade. Trist, men jag hoppas att hon har det jättebra!
Första kärlek: Började på M och vi var IHOP i ettan och tvåan tror jag?! Jag tyckte nog att han var världens sötaste människa, hihi.
Första husdjur: Mysan, min söta katt som blev rätt elak när man bar honom upp&ner...
Första semester: Hmm kan ha varit på GranCanaria. Annars något liknande..
Första jobb: Var i stallet.
Första köpta skiva: Thåström - Mannen som blev en gris. Dem jag hade innan fick jag.
Första riktiga kärlek: Förra pojken, kan tänkas...
Första piercing: Läppen, i mitten.
Första konsert: ? Kommer inte riktigt ihåg, men första festival var iaf Peace & Love.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Vodka blandat med äppeljuice för ungefär sex timmar sen .. ^^,
Senaste bilfärd: På väg hem från sången, där vi inte sjöng.
Senaste filmen du såg: Green Street Hooligans - ME LOVE!
Senaste ringda telefonsamtal: Hm, till Carolinesåfin kanske?
Senaste bubbelbadet: I torsdags ^^
Senaste kyss: Haha för några timmar sen.
Senaste gången du grät: Igår grät jag för att jag skrattade så mycket när carro sköt en boll rakt i fejset på mig.
Senaste måltiden: Pizza, dock inte så fet som den brukar vara..

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar? Japp
Blivit kär vid första ögonkastet? Nja
Fastnat med blicken i någons urringning? Haha har jag säkert gjort
Fått ditt hjärta krossat? Njaa, inte överdrivet mycket isf.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej!
Haft ett one night stand? Japp
Busringt till någon? Japp
Stulit något? Japp

SJUAN ÄR BORTA - SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN!

Sex saker du gjort idag
Varit i skolan
Haft håltimme, för att sedan inte orkat gå dit igen
Träffat Danne
Åkt hem till Matte & umgåtts med honom och min fruga
Haft kurs för småbarnen

Fem favoritsaker utan rangordning
Hästarna
Älskade vännerna
Kärlek
Mobiltelefon
Kläder/ Skor/ Underkläder

Fyra personer du kan berätta allt för

1. Carro
2. Clara
3. Jenn
4. Sofia

Tre val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? SOMMAR!
Choklad eller chips? Choklad!! ^^

Två saker att göra innan du dör
Gå på Mötley Crüe!!
Slå en person jag inte tycker om riktigt ordentligt!!

En sak du ångrar
Massor saker som jag inte skriver här

Kommentarer
Postat av: elinelinelin

ballt ;)

Postat av: Julia is the shit

jag ÄR ball!

2007-04-29 @ 19:33:39
URL: http://killthatcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback