påsklov!

idag är det måndag och jag kan ligga och ta det lugnt hela dagen utan dåligt samvete.
men självklart kommer jag inte göra det - nejnej det är jag för överaktiv för.
Ska väl strax göra mig iordning och sen åka till stallet.. Rida ut i det fina vädret och busa lite .. :)

Eftersom Carolinesåfin ligger och sover så får jag hitta på nåt skoj här framför tvn med datorn i knäet..

10 favoriter:
Färg:
rosa!
Mat: kinamat
Band: mötley crue
Film: green street hooligans
Bok: alla marian keys
Sport: ridning
Årstid: vår & sommar
Veckodag: fre- lör
Glassmak: vanilj
Tid på dygnet: 15- 03

9 för tillfället:
Humör: morgontrött & seg
Smak: haha godis.. ^^
Kläder: linne & hotpants
Bakgrund: carros masterpiece, med texten "BAJS"
Nagellack: au naturell
Tid: 10.13
Omgivning: skön soffa, stora fönster, widescreentv.. GÖTT! ;D
Irritationsobjekt: att jag måste göra mig iordning snart..

8 första: (absolut första)
Bästa vän: filippa
Screen name: hm va?
Husdjur: kattf
Piercing: läppen 
Förälskelse: kommer jag inte ihåg
Musik: christina aguilera
Bil: mammas mr2:a
Ord : hur sjutton ska jag veta?! :P

7 senaste:
Cigarett
: ^^
Mat: pizza
Dryck: vatten
Biltur: fick skjuts hem från stallet
Tv-program: kollar på top at 10 på mtv för tillfället
Spelad låt: kommrer inte ihåg
Köpta klädesplagg: en vild gissning, skor alt. underkläder

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: nja
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:
Kläder: basker
Mat: lever..?
Musik: fjollmusik ( westlife, darin - ni hajjar!)
Dryck: öl
Personlighetsdrag: blyg

4 saker:
Du gjorde igår kväll: kollade på film med sambo.
Du kan höra just nu: lenny kravitz- inte helt haj på vilken låt det är
Du inte kan leva utan: pussar :D
Du gör när du har tråkigt: irriterar dom i min omgivning / hittar på något att göra,

3 personer:
Du kan berätta allt för: carro
Du tycker om: få utvalda..
Du inte gillar: haha det finns nåra såna..


2 val:
Kaffe eller te: både och
Vår eller höst: vår

1 önskan: att jag ska vinna tio miljoner så att jag kan
1) köpa Askepot
2) shoppa
3) bjuda alla favoriter på semester
4) köpa Eríka
Well ni fattar grejen..

Dags att göra sig iordning,
over and out / kattfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback