svulligt..

HejåHå!

Nu har vi precis kommit hem, varit och svullat kebab.. Fyfan vad illa jag mår. Tips! Ät inte mer än ni orkar..!
Mardrömsresa på vägen hem från bussen. Eftersom Carro är rädd för grodor och jag har fobi för spindlar så höll vi på att dö. Alla äckliga jävla skitdjur som inte borde få finnas kommer fram och mordhotar oss på gatorna.
Mitt hjärta gick i 180 och tårarna var ju inte långt ifrån kan jag meddela.. :|

Klara var jättepigg idag, söta hästen! Red med Sara och det gick lagom fort på vägen från stallet men på vägen hem blev Miss lite glad i hatten och Klara hängde på hon. Skojigt.


såhär guzzar- kan man posa om man heter Julia och spelar cool. HAHA!
Äppelgrön tröja - Björn Borg
Jeans - Lee


Men nu ska vi kolla på "Säg att du älskar mig" såå.. SO LONG FUCKERS!

over and out / kattfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback