världen från min sida..

Idag har det varit underbart väder ute! Skinande sol och stilla vind. MUMS! Sånt tycker vi om, eller hur?!
Tävlade hoppning idag, med min älskade pärla Askepot.

JAG ÄLSKAR DEN HÄSTEN SÅ DET SMÄLLER OM DET!


Igår hade jag en väldigt trevlig dag.. :) Först på morgonen hade jag & Sofia kurs för åtta, jättesöta småtjejer.
TACK för att de är så lugna & tysta!
Efter det så red jag Allegro och det gick inte så överdrivet bra, men det beror inte på hästen utan på att jag & ridläraren inte kommer överens bara. Men visst, stundtals gick det bra,
När lektionen var slut kom pappa & hämtade mig och så åkte vi till nästa stall. Red ut med Sara & Miss och Klara bockade som en dåre sista galoppsträckan. Sötnos ^^
Sen var det grillkväll & JAG ÄLSKAR ATT SOMMAREN ÄR PÅ VÄG! Mums!



Fick en idé... Här nedanför ska jag göra en lista av de som jag tycker är världens tio snyggaste män. Kommentera om ni håller med eller inte.. :)

10. Paul Walker - Skådespelare
snygg, vältränad, bilkåt


9. Gustaf Norén - Sångare i Mando Diao
Galen, energisk, sexig


8. Wentworth Miller - skådespelare
manlig, het med sängkammarblick


7. Justin Timberlake - Artist
Begåvad, pojkaktig, busig


6. Jonathan Rhys Meyers - Skådespelare
Mystisk, läcker med fina kindben.


5. Oskar Linnros/ Kihlen - Rappare i SNOOK
Söt, charmig, snygg


4. Jack Sparrow - INTE JOHHNY DEPP, alltså!
Om han fanns skulle jag vara en lyckligare människa!


3. Tommy Lee - Trummis i Mötley Crüe
Två ord räcker; BAD BOY!


2. Alexander Skargård - Skådespelare
Vill du gifta dig med mig?!


1. Charlie Hunnam - Skådespelare
Hyr Green Street Hooligans och D-R-E-G-G-L-A!


JAG ÄR KÄR I ALLIHOP! ^^
over and out / kattfan


Kommentarer
Postat av: Gullebulle

nu glömde ditt kryssningsragg på 65, Björn Dixgård och att flytta ner Jack Sparrow och Justin.
Men annars får du godkänt ;)
pusselipuss puss

Postat av: martina

JUSTIN TIMBERLAKE ÄR SNYGGAST AV ALLA!! <3 alexander skarsgård inte helt fel heller (;

2007-04-15 @ 21:28:30
Postat av: martina

JUSTIN TIMBERLAKE ÄR SNYGGAST AV ALLA!! <3 alexander skarsgård inte helt fel heller (;

2007-04-15 @ 21:29:08
Postat av: Malin :D

haha wentwhort miller äger den där listan:P

2007-04-15 @ 21:38:19
Postat av: Kenny

Jag håller inte med =D Och nu snor jag din lista o gör ett par ändringar.

2007-04-15 @ 21:42:26
URL: http://folke.bloggspace.se/
Postat av: helena

askepot är BÄÄÄÄST :D

2007-04-15 @ 21:44:15
URL: http://helenarydberg.blogg.se
Postat av: helena igen

och juste: WENTWORTH HJÄRTA HJÄRTA HJÄRTA

2007-04-15 @ 21:44:55
Postat av: martina

wopps fick inte med ALEXANDER SKARSGÅRD ..!!! (hjärta)

2007-04-25 @ 20:38:43
Postat av: annu

JAKE GYLLENHAAL FOR FUCK SAKE !

2007-05-26 @ 00:26:25
URL: http://staven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback