like a virgin...

Damn! Inte trodde jag att jag skulle skaffa blogg.. får väl se sen hur länge jag orkar hålla igång den också,
beror på hur intressant jag känner mig.. ^^,

Idag var en ruskigt seg dag.. Börjar kvart över åtta, sjunga å spela men vi kom ingenstans.. Det enda jag lyckades åstadkomma fram tills halv tio var en inspelning när mina två kollegor kör supermario på gitarr å trummor. Inte så ansträngande, dock väldigt kreativt av dem..

Efter det var det radio.. Jag å Carro skulle klippa vår inspelning från storebrors jobb.. OJOJ! Vad mycket vi skrattade åt alla fula ljud vi åstadkommit. Jag som sluddrade så det lät som att inspelningen var från en lördagkväll istället för en tisdageftermiddag, och Carro som fnissar hela tiden..

Ikväll ska jag träffa Jenn en snabbis och sen ska jag väl hem å plugga naturkunskap.. Prov på torsdag, kommer gå åt helvete. Rackarns också...



puss / kattfan


Ego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback