Hej Sverige!

Tjenixen sötnosar,
nu sitter jag här, klockan är två timmar mindre här, och ska strax äta middag.
Idag har jag ridit på heldagstur = från klockan 9- halv fem.
Vi hade en väldigt speciell amerikan med oss;

exempel 1.
Lotta (också guide, på engelska!) : Gå inte där det inte redan finns stigar, för att även om det ser ut som om det är gräs överallt kan det finnas kokande lera under!
Gissa vad jänkarfan gör? Jajamänsan, rakt ner i leran bara. Men han kom loss av sig själv, vi tänker ju inte offra oss för att rädda honom.
Nejnej.

exempel 2.
Han har hoppat av och ska sitta upp på hästen igen. Jag är på väg och ska hålla emot på andra sidan sadeln, men hinner inte innan han testar. Sadeln åker runt. Jag sadlar om och spänner för allt jag är värd.
Han svänger över benet och ramlar över (!!) på den sidan hästen där jag står. Tar emot sig först på mitt huvud och sen min nacke. TACK!


men dom andra var trevliga! :)
skriv gärna mail, på pa eller här i bloggen så blir jag så glad :)
saknar er!
puss

bästa caroline, jag är halv utan dig!!

Kommentarer
Postat av: martina

sköna människor... kom hem snart vaa pusssar

2007-06-12 @ 21:05:36
Postat av: Carro

Saknar dig det är tråkigt här hemma utan dig. <3

Postat av: Helena

hihi!
men du öster jag måste bara fråga.. du rider väl en häst som heter klara? var nånstans står hon? saknar dig PUSS

2007-06-12 @ 22:44:03
URL: http://threelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback