kvðll...

ha överseende med att jag inte kan skriva tvð av de sista bokstðverna, ni fðr tðnka lite extra helt enkelt
hur mðr ni hemma? Jag saknar er! :)
Idag har jag ridit vðrldens bðsta Eríka <3 ðlsklingen min, vad fin hon ðr.
I förrgðr natt var en rolig natt,
vi i personalen vallade hundra hðstar över bergen. Började vid halv sju och kom hem klockan ett pð natten.
Pð slutet red jag Blámi, en grymt trevlig hðst som det ðr mycketmycket fart i (:
aja nu ska jag flumma runt en stund med Tanya och company. ;D
skriv mycket till mig,
pussas

Kommentarer
Postat av: Carro

Här hemma mår vi bra.:D
Fast jag saknar dig så himla mycket.
Igår var det ju midsommar, firade med Matte, Martin, Dennis och Ronja det var väldigt trevligt.:)
Hoppas du har det jätte bra och inte saknar mig för mycket.:P
Kom hem snart älskling.
Älskar dig.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback