-Hej, skaffa dig ett liv.

Höger- eller vänsterhänt: Jag är lite wild & crazy, därav vänsterhänt!
Humör just nu: Trött men varken glad eller arg.
Favoritgodis: Mjölkchoklad.
Kläder just nu: mjukisbyxor från nike & t-shirt- tröttslappardag idag! ;P
Musik just nu: mötley dygnet runt. Laddar med bejbi.
Sommarplaner: ISLANDISLANDISLAND, och sen de resterande fem dagarna ska jag .. festa :)
Hur många kuddar sover du med: två.
Spelar du nåt instrument: bas, trummor, piano.
Morgon- eller nattmänniska: väldigt mycket nattmänniska, väldigt lite morgonmänniska.
Vem är viktigast för dig: caroline & clara, mina babes är finast, men jag älskar alla vänner & familjen (för det mesta)
Bio eller promenad: promenad, om jag inte är utmattad i kroppen.
Är du kittlig: Haha ja, fast bara under fötterna å på ryggen (?!)
Snarkar du: nej, pratar mer i sömnen.. hihi.
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: Alla insekter är äckliga!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: att kunna flyga kanske...
Vad vill du jobba som: makeupartist, modefotograf.
Gillar du att sjunga: Jaa, annars skulle jag nog inte göra det så mycket som jag gör.
Anser du att du är stark: I benen, ja. I armarna, nej.
Vad gör du om du får hicka: håller för näsan och sväljer tre gånger.
Vad längtar du mest efter just nu: mötley crüe- konserten 5 juni! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback