Dagens...

Dagens klädsel: Svarta jeans från fornarina, rosa tjocktröja från Peak och rosa skor från converse.
Dagens låt: Björn Rosenström - Het
Dagens pinsamaste #1: hittade busskortet som jag anmält stulet.
Dagens pinsamaste #2: jag suger på att plugga
Dagens pinsamaste #3: dagen har precis börjat så det kommer nog
Dagens beroende: cafe latte - choklad vill jag haaaaaaaaaaaaaaa.
Dagens motion: rida klaran min
Dagens gulligaste: caroline är alltid gulligast ^^
Dagens tråkigaste: NATURKUNSKAP - BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS
Dagens roligaste: Att det är fredag imorrn
Dagens coolaste: Julia & Carro! ^^

Kommentarer
Postat av: lälin

BECAUSE OF YOUR REMIX, domdomdatch kaboombom pling prasselprasseeel, ohyeeeah!

Postat av: Julia is the shit

KUNGLIGT, BRUDAR! KUNGLIGT!

2007-05-13 @ 16:24:18
URL: http://killthatcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback