fullt upp? Inga problem..

Tjena kissekatter & sötnötar.
Nu är det jävla-skit-det-är-skola-imorgon-söndag och jag orkar inte!
känner dessutom att veckan är lite smått fullbokad;
Schema
Måndag: Skola, rida Klara och MÅSTE PLUGGA!
Tisdag: Skola, sen opera med italienskagruppen ( VA?!)
Onsdag: Skola, hv-kurs, rida, jobba stall, åka hem till carro och sen ut på krogen för då fyller bästavän ÅR!!
Torsdag: ingen skola för då kommer vi vara sjukskrivna. Klippa mig & hämta leg + pass.
Fredag: Tyresös treor går ut! :') Kommer sakna en hel del av dem.., rida Klara och sen är det SLUTSKIVA!!
Lördag: Rida och sen får vi se vad energin räcker till.
Söndag: Tävla KM, genrep inför 6 Juni.

Onsdagen känns grymt stressig men det är inga problem, som jag brukar säga.
Anyhow.. idag var det KM i hoppning i stallet, och WUFFELBUFFEL VANN! Grattis mein liebe freunde! Mina tyskakunskaper är inte dem grymmaste jag vet, men;
Julias språkkunskaper:
* Jag är grymt duktig på att svära på finska.
* Jag kan bland annat säga snorunge på italienskan. ( MITT ENDA MVG - LÅT MIG SKRYTA!!)
* Jag kan säga att jag inte pratar isländska, PÅ isländska.
* Väldigt talangfull danska-pratare.
medmera, vill jag bara säga.

UP TO COME; Godnattsaga ledd av Julia Christina "Kattfan" Österlund Gustafsson
PUSS!

hey handsome!

Kommentarer
Postat av: helena

för miiin brorsa tar studenten på freda ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback