HAHA det börjar bli tjatigt...

Idag red jag på min finaste pärla, älskade, älskade ASKEPOT! Massor med kärlek till den hästen, jag vill så gärna köpa henne!



VARFÖR INTE EN TILL LISTA?!

1. Var hittade du den här listan?
På Kennys blogg .. ^^


2. Var är dina föräldrar födda?
Pappa är född i Skåne & mamma på Åland.


3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Haha, det enda jag kan installera är msn.. ^^

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Fridays & Lucky House

5. När badade du i en pool senast?
Bubbelpool för typ två veckor sen

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Näpp, bara konserter

7. Hur många barn vill du ha?
Den dagen, den sorgen.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Opera

9. Vad har du för TV-kanaler?
4an, 6an, Voice och lite sånt

10. Har du åkt moped någon gång?
Svar: Ja.

11. Har du busringt någon gång?
Ja, jag är barnslig.

 12. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, jag kör inte bil.

13. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Fallskärm, om jag vågar.

14. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Grekland, Spanien, Italien - vad ligger längst bort?

15. Har du en egen trädgård?
Yes box

16. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Nemi.

17. Kan du alla orden i nationalsången?
Det är skam att inte kunna det.

18. Badkar eller duschkabin?
Badkar!

19. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
The Hooligans.

20. Favoritpizza?
Kebabpizza - ska man svulla, kan man göra det ordentligt. ^^

21. Chips eller popcorn?
Godis.

22. Vilken färg på läppstift använder du?
Beror på. Rött om jag spelar galen.

23. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej!

24. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nja, inte överdrivet seriösa.

25. Apelsin- eller äppeljuice?
Både och men itne samtidigt.

26. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Hm, äter ute för ofta.

27. Favoritchoklad?
MARABOU MJÖLKCHOKLAD!

28. När röstade du senast?
Nästa gång. :P

29. När åt du en hemodlad tomat sist?
Somras.

30. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Japp, i handboll.

31. Är du bra på matlagning?
På pasta är jag mästare.

32. Klarar du att tanka själv?
Ja, men jag gör det inte.

33. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nejnejnej!

34. Pepsi eller Coca Cola?
Coca- cola, det andra är budget.

35. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Mer eller mindre.

36. Vad var det senaste du handlade?
En macka.

37. Har du kräkts offentligt?
Ja.

38. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Askepot är min sanna kärlek = mångmiljardär så att jag kan köpa henne.

39. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Näe, mest romantiskt tjafs.

40. Har du ringt något betalnummer?
Busringt till heta linjen när jag var liten. ^^

41. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja.

42. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Länge sen jag var där. Morfar?

43. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja, och har ännu mer nu kan jag meddela. :P

44. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
"Tjaa, du har kommit till Julias telefon. Jag kan inte prata nu men tala in ett meddelande så ringer jag sen. Puss å kram."
 
45. Vad har du i din handväska?
Legitimation, busskort, nyklar, parfym, ögonbrynspenna (^^) och andra "girly"- saker.

46. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Kan man säga. ^^

47. Vad är du tacksam för idag?
Att Claudia tycker att jag passar på Askepot ;D

Kommentarer
Postat av: Kenny

Den där passade dig bättre än den passa mig =)

Postat av: Kenny

Men du e ändå en "List Tjuv!"

2007-05-06 @ 22:15:49
URL: http://folke.bloggspace.se/
Postat av: snattarkungen

Alla barnen åt tandkräm
utom Ruben
för han satt fast i tuben

2007-05-07 @ 20:35:01
URL: http://anner.blogg.se
Postat av: helena

och när du köper askepot så blir jag medryttare! DEAL?

2007-05-07 @ 22:04:30
URL: http://helenarydberg.blogg.se
Postat av: Julia is the shit

JULIA- LISTTJUVEN mina damer och herrar! ^^,

Klart att du ska Helena, börja spara pengar så delar vi!

2007-05-09 @ 15:09:23
URL: http://killthatcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback