kissemjaou

Namn jag lyssnar till: Julia, Jolla, Julle, Kattfan å alla söta smeknamn såklart. ^^
Någonting jag tycker om med mig själv: Skrattar mycket.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Dömer ofta.
Detta är jag rädd för: psykopater
Tre saker jag vill varje dag: skratta, shoppa, som jag vill
Tre saker jag absolut inte kan göra: vara tyst mer än 5 minuter, kolla på en spindel, spela trevlig.
Detta tycker jag om att göra: Rida å vara i stallet, umgås med vännerna & sjunga.
Detta vill jag göra just nu: Vila upp mig innan vi hämtar upp Clara- bäst.
Bästa känslan: När hästen och jag blir ett, ni fattar vad jag menar?
Värsta känslan: Han gillar mig, men jag gillar inte honom... = dåligt samvete
Min käraste ägodel: Kattjäveln :)
Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor & mjukiströja. ^^
Favoritkläder: min nya gula klänning är galet söt.
Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligast: sjunga å spela i grupp , tråkigast: naturkunskap
Stjärntecken: oxe
En bok jag gillar: marian keyes är grym.
En film jag gillar: the hooligans!!
Favoritdoft: ralph lauren - hot
Detta äter jag gärna: frukt
Dricker helst: cider/ goda drinkar/ vatten/ mjöl/ te
Favoritgodis: marabou mjölkchoklad
Hit vill jag gärna åka på semester: ISLAND SNART, men jag vill åka till Kos & USA- roadtrip.
Färg på mina ögon: isblåa
Min längd: 1.77
Person jag beundrar: laila för att hon sitter så grymt snyggt.
Så här bor jag: ´Villa, men jag å frugan vill bo i lägenhet NUNUNU! (Frugan = Carro)
Favoritfärg: ROSA!
Bästa present jag fått: Islandsresorna tror jag.
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: jag är skitsnygg ;)
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina opropotionerligt små fötter.
Udda förmåga/egenskap: kan en fin liten ramsa som inte många kan. ^^
Utmanade: Inte en jävel, men ta den om ni vill!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback