VET NI VAD SOM STÖR MIG?!

Det är iofs ganska mycket saker som stör mig,
men...
När folk är så förbannat FEGA och inte vågar säga vad dem tycker ansikte mot ansikte mot den personen som de stör sig på!
Att få höra att ens lilla sötnos blivit påhoppad på sin blogg, och det sedan visar sig vara av HENNES BÄSTA KOMPIS!!! FYFAN, neee usch, sånt tycker vi inte om.
Du vet att jag spöar skiten ur ungen om du ber mig va?

Okej, shape up inga fler negativa tankar.
Eller jo förresten. FÖR JAG ÄR PANK! :O
Fuckfuckfuck. Hur ska jag ha råd att gå på två skivor i veckan som kommer när jag typ har totalt tvåhundra spänn?
Det håller inte.
Får komma på någon nödlösning, typ åka till malmskillnadsgatan? HÖHÖ, roliga Julia.
Men ändå, idag har jag hoppat Kabaré och det var hur roligt som helst. Han är en riktig hoppstjärna! :)
Haha, jag gick in på
www.vuxenpoang.com och kom fram till att jag egentligen borde vara 21 år. Där ser man, det trodde ni inte va? ;D Carro däremot, hon visade sig ju vara 16,5 egentligen. Jag visste att det var något lurt bannemig.

AJA JAG BJUDER PÅ LITE BILDER PÅ MIG Å NÅRA KÄRA VÄNNER!
 haha, puuuuuuuuuuuuuuuuss!




Kommentarer
Postat av: ÄLIN manne-lover

jaa visst äre för jävligt?! FEGA FITTOR det finns. haha, jag lovar att ropa på dig om jag behöver hjälp. tack för att du bryr dig, (h)

Postat av: anna

hahah ja gjorde också de där men jag blev 21,9 år gammal :S det känns lite lätt oroväckande XD

2007-05-17 @ 00:22:50
URL: http://missannish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback