Älskade höstlov!

Ibland är det underbart att gå i skolan. Till exempel på de skolfria dagarna, typ lov. Underbart!
Idag vaknade jag vid halv elva av att pojken ringde. Han ska ut på övning fram till senast torsdag nu. Knasigt att inte kunna ha någon kontakt alls. Måste bara nämna det att jag har typ slagit förhållanderekord redan. Vi har nu varit tillsammans i tre veckor och tre dagar! Det ni!
Anyway, helgen i korta drag;

Fredag: Åkte hem och tog det lugnt direkt efter skolan, inte ut till hästen. Var rätt skönt att ha en hästfri fredag faktiskt. Sedan på kvällen så åkte jag och Jennie in till bästaste stället i stan, Harry B James (rockkrog ftw.) Fredagarna på Harrys är det bästa som finns, för då är det glamnight = mötley crüe, hardcore superstar, queen med mera går i ett. YES! :D Det var iallafall jävligt roligt, som det alltid är när jag å Pemp är ute tillsammans. Världens sötaste partypingla, vad jag tycker om henne! :)
Niclas å hans vän skulle egentligen skrivit högskoleprovet på lördag morgon, och skulle därför vara hemma å ta det lugnt, men sedan så spårade det ut så till slut klockan fyra på morgonen tog vi taxi hem allihop till mig å soooov.

Lördag: Som vanligt var jag den som mådde bäst, och Niclas den som mådde sämst. Det är så det ska vara, hihi. Hade möte i stallet, och sen var jag där en stund å kollade på maskeradskötartävlingen, innan jag åkte hem. Åt middag med bror + familj, föräldrar och pojk, för att sedan åka å bowla med gamla goda gänget; Jenn, Jennie, Tobbe, Rarra och så vi två. Jag var ganska bra, men killarna vann totalen mot tjejerna, rackarns..! ;)

Söndag: Dressyrträning på morgonen, jag hade finaste Natasjan min. Hon var jätteduktig men blev galet trött i slutet. Jag med, för den delen. På kvällen tävlade vi på mälarhöjden i hoppning. Jag hade den sötaste hästen som var så galet pigg och rolig. Han hette Nobi och vi fick silvermedaljen. :) Tyvärr förlorade vi totalen med ett fel mot deras noll. Men ponnyerna fick oavgjort, bra jobbat tjejer. :)

Aja, ska plugga lite grann å sedan ska jag åka till stallet och rida. :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback