Arrrrgh!

Jag tycker inte om datorer. Jag är väldigt avundsjuk på alla som förstår sig på hur man fixar å trixar alla smågrejer, exempelvis på bloggen men jag klarar det inte!
Nu har jag erkänt.
Det känns rätt bra, men ändå lite pinsamt..

Nej ta dig samman, säger jag till mig själv.
- Hej vänner! Idag är det måndag och det är ju verkligen hur roligt som helst.
Ha-ha.
Nejdå.
Helgen var rolig, Askepot och Klara var bäst! Ponnybrudarna var duktigare än jag någonsin sett dem förut. Speciellt grattis till Maria och Anna som komma 1:a resp. 2:a. Nice work! :)
Saknar pojken nu (: får ta å ringa strax tror jag.
Aja, jag hör av mig när jag har blivit smartare.

puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Askepot är alltid bäst såklart :D :D

Postat av: Helena

Askepot är alltid bäst såklart :D :D

2007-10-08 @ 21:00:34
URL: http://helenarydberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback