bra, Julia, bra!


Vaknade halv tio, oops. Men vadå, jag är ju sjuk...!
Sovit som en stock, och så när jag öppnar telefonen har baby skickat ett sms klockan fem, eller något. :) Tur att jag inte vaknade, minsann.
Idag ska jag plugga historia, och göra så mycket jag bara kan på min hemtenta.
Min storestorebror kommer idag med hela familjen i släptåg. Lilla ungen har antagligen blivit hur stor som helst sen jag såg henne sist. Lägger nog upp en bild på henne sen, hon är så söt!!
När jag och Carolinesåfin var inne i stan någon dag, så drev vi runt en stund inne på Buttericks, och vet ni vad jag hittade eller?!
Årets fynd, sommarens viktigaste accessoar; solglasögon! Jag kände mig så otroligt häftig i dem att jag nästan tuppade av! Men nej just det, datorn tycker ju inte om att lägga upp Julias bilder. HELVETE!
Yeye, pictures for anyone - carsoo.bilddagboken.se!
Bra, brudar att ni börjar kommentera! Sådant gillar jag! :)

puss!


SNODDE EN LISTA FRÅN NALLES BLOGG - fourett.blogg.se!

Hur svarar du i hemtelefonen? Ja, det är Julia?
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Catwoman", "Hallå?", "Ja?"
Ringer det mycket till dig? Ibland, ibland inte.
Ringer du mycket? Ja rättså. Mamma klagar.. ^^
Vem ringde du senast? Clara.
Hur mycket pengar har du? Hyffsat mycket.
Senast kramat och när? Niclas, innan jag åkte hem igår.
Antal timmar sömn inatt? 9!
Sov du ensam? mmm :(
Vem sov du hos senast? Niclas 
Vem sov hos dig senast? Niclas 
Vem vet mest om dig? Carro och Clara.
Vem vet du mest om? Carro och Clara :D
Vad ser du fram emot? Helgen! Kommer bli skitrolig. :) Återkommer om den..
Vad vill du ha just nu? scones! :D
Vem hånar du? There are a few..
Vem längtar du mest efter? Nella och Niclas.
Vem vill du helst slippa? Mamma och pappa for now.
Vem stör du dig på? rätt så många..
Vem vill du sova bredvid inatt? Niclas- men det går inte.
Vilken buss åker du oftast? 807 och 819, och så min nyfunna vän - 474.
Vilken årstid är det nu? Riktig höst. Rätt så mysigt faktiskt.
Anser du dig själv snygg? Jadå :)
Har du varit kär? Mm.
Är du kär nu? Yes
Är du en bra partner? Tveksamt .. :P
Har någon varit otrogen mot dig? Nej, inte som jag vet iallafall- man kan ju aldrig vara helthelt säker?! :P
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? hrm, ja..
Har du varit otrogen? Nope.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Lite både och, jag tycker iofs att det är jävligt kul att bli raggad, men bara ibland.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Haha, ja.
Vad åt du senast? ägg
Är du polare med grannarna? nej, tycker inte om dem här grannarna. PFFT.
Har du varit på ett party? Ja?
Har du varit utomlands? Mm och jag vill åka igenigenigen! :)
Var är dina syskon just nu? en är hemma hos sig, en pluggar i Kalmar, och en jobbar i Helsingborg. SPRID UT ER ÖVER HELA SVERIGE VETTJA!
Vilken tid gick du upp imorse? Halv tio.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Jag sov som en sten. :)
Vad är det första du gör på morgonen? tvättar ansiktet, piercingarna, borstar håret.
Vad ska du göra efter det här? plugga historia..

Kommentarer
Postat av: Elina

Kul lista!

Postat av: S.A.N.D.R.A

Alltid kul med listor ! =]

2007-10-18 @ 19:34:29
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Julia :)

Haha jaa, eller hur! ;) Jag tycker det är skitroligt att fylla i meningslösa listor..

2007-10-22 @ 16:16:13
URL: http://killthatcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback