Helgen och engelska nationella ... typ.

TRÖTT.
Så väldigt, väldigt trött.
Imorse vaknade jag 40 minuter för sent, men lyckades komma i tid (!) eftersom min "kära" pappa, körde mig.
Men jag somnade tre gånger på första lektionen, och jag hatar det.
Det är respektlöst som fan, jag skulle bli helt galen som lärare om någon somnade på mina lektioner. Men jag tror inte att lässsspande Leif, min kära trafikkunskapslärare märkte ett dugg som tur var. Om han nu gjorde det; förlåt Leif.
Men just det, det är ju måndag idag å allt. Yeey - eller?!
Kort resumé av helgen;
Fredags: Efter skolan åkte jag ut till pållen och pysslade. Red dressyr ute, och Klara var jättepig och glad. Sötnos <3 När jag hade duschat och sådär kom bror med familj hem till oss och åt. Lilla bäbisen har växt så mycket sen jag såg henne sist. :) Kastade i mig maten och gick upp till bussen på nio (!) minuter. Det är rätt snabbt kan jag berätta för alla som inte vet. Åkte till Slussen och träffade pojken. Sedan åkte vi hem och kollade idol + Alpha Dog.
Somnade tidigt, gud vad skönt säger jag bara!
Lördags: Niclas gick upp halv fem - det gjorde INTE Julia! Sov till halv nio iallafall, sen så åkte jag till Tyresö till Niclas mammas pojkvän. Svängde förbi Systemet och Macken och sen var det raka vägen ut till Livgardet.
Anhörighetsdag för de som gör Lumpen nu, och det var k-a-l-l-t! Åkte därifrån direkt till stallet och samlade ihop mig med Snoris. :) Vi hade karaokekväll för ungefär tjugo små sötnosar och lekte lekar. Undrar om det inte var jag & lillasyster Snoris som hade roligast. Sedan efter det så åkte vi och åt pizza i centrum, och så kom baby dit också. Från Tyresö åkte vi till Älta, hem till Matte. Var där till halv tre, kom hem vid kvart över fyra, när Niclas mor skulle iväg och jobba.. "Godmorgon" "Nej! TYST!"
Söndags: Tävling. Det gick inte så jävla bra, men första gången är första gången. ;) Å stackars alla som var där bara för att tittade höll ju på att frysa ihjäl, vi fick ju ändå rida oss varma så småningom.

och nu är jag här.. ^^
Ska plugga lite svenska strax, sitter och sjunger på Christina Aguilera- låtar. Även om jag är född rocker, och dör som rocker så har hon väldigt roliga låtar att sjunga. (:

<3


snott från Helenas bilddagbok; rydberg.bilddagboken.se :)

STEG 1
Skostorlek: 37-38
Civilstatus: pojkvän
Höger eller vänsterhänt: vänster (våga bryta trenden!)
Kär?: aa, för en gångs skull. ^^

STEG 2
Skor som du bar idag: min puma- gymaskor.
Dina svagheter: dålig självdisciplin när det gäller skolan.
Rädsla: SPINDLAR!

STEG 3
Första tanken då du.. vaknar: "Fan, försovit mig. Måste upp ...! Eller nej, tio minuter till.."
Helg : Parteeeeey! :)
somnar: det här är det bästa jag vet.
Helg: ? Samma fråga igen?

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola.
McDonalds eller Burger King: BLÄ. Kinamat! :D
Adidas eller Nike: Förut skulle jag sagt Nike, nu blir det nog Adidas.
Lipton Ice Tea eller Nestea: Tycker inte så mycket om iste..
Choklad eller vanilj: Marabou mjölkchoklad, o'boy eller vaniljglass.

STEG 5
Svär du?: väldigt mycket..
Sjunger du?: yes.
Duschar du varje dag?: mm men tvättar håret varannan. Intressant? ^^
Röker du?: Shit happens.
Gillar du skolan?: nej, så sjukt skoltrött.
Tror du på dig själv?: Ja, i vanliga fall.
Kommer du överens med dina föräldrar?: nej. Verkligen inte.

STEG 6
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: Ja
Rökt?: Ja
Shoppat?: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Nej? :S
Ätit sushi?: Nej.. :(
Stått på scen?: Hm, näe det tror jag inte den här månaden.
Skejtat?: Haha, nej. Gör jag det så dör jag.
Bakat? Japp, sockerkaka!

STEG 7
Har du någonsin:
Blivit kallad hora? Vem har det inte? :/
Blivit nerslagen? Nope.

STEG 8:
I framtiden..
Namn på barn? Daphne på tjejen och Nikki/ Tommy på killen/killarna.
Hur vill du dö? På något äventyrligt sätt när jag är typ åttio år.
Vad vill du bli när du blir gammal? En nöjd tant med skön humor. Som min mormor <3

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Fyra totalt kanske..?
Antal piercings? fem i öronen, en tragus och en i naveln.
Antal tatueringar: bara planerade än så länge.
Hur många gånger har du varit med i tidningen: equipage ;), mitt i tyresö.. vad jag vet.
Antal saker jag ångrar? Antal? :S Äh, man lär sig av sina misstag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback