jag vill vara som Anner!

Vad heter du? Julia Christina
Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Daphne är nog världens finaste namn.
När är du född? åttionio.
Var skulle du vilja bo om du fick välja? söder eller nere vid italien/ spanien/ portugal. Eller island såklart! :)
Vad var det senaste någon sa till dig? Varsågod
Vad svarade du då? Ingenting men jag sa tack först.
Vad önskar du dig mest av allt just nu? Askepot, Fengur, att Niclas ska komma hit :) och att jag inte ska bli bortpriotierad av en viss person.

   UTSEENDE:
Hur lång är du? 1.77
Hår färg: blondinig ^^
Ögonfärg? klarblåa, funderar på att skaffa röda linser, hah!
Skostorlek: 37-38 - som elin! :O
Piercing? fem i öronen, en tragus och en i naveln.

   FAVORIT:
Film? SMALA SUSSIE!
Serie? Scrubs :D
Årstid: sommaren är finast!
Måltid: kinamat från lucky house. Synd bara att man inte hör vad dem säger.
Färg? Rosa å svart!
Ämne i skolan: idrott, svenska för att vår lärare är bäst!

    KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka? Idag hade jag min dunjacka från Peak. Varmt å skönt!
Vad använder du just nu för skor? Gympaskor, försöker att vila mina fötter från klackar men det går inte alltid..
Favoritfärg på kläder: Svart som din själ.. Typ.
Senaste köpta plagg? En svart miniklänning med blomdetaljer.
Vad har du på dig just nu? mjukisbyxor, brors tjocktröja och under den ett linne. Sexigt, va?!

  RUMMET:
Stort eller litet rum? Två för tillfället. Ett stort och ett litet.
Vilken färg är det på tapeterna? ehm, rödaktiga.
Vilka färger är det i rummet för övrigt? blåa lister, björkgolv. Vit dörr till duschen.
Favoritmöbel i rummet: sängarna :)

VAD AV FÖLJANDE HAR DU I RUMMET?
Dator?
Nej, aldrig.
Tv? den blev utslängd.
Stereo? oh yes.
Telefon? japp
Vad gör du oftast i ditt rum? ^^, sover
Favoritpryl i rummet? mina skor! <3

 BLANDAT:
Vad har du i din väska just nu? Busskort, nycklar, pengar, kort, leg, hårspray och parfym.
Vad är du beroende av? smala sussie - filmen! ^^
Vilken sorts lipsyl använder du? Isadora läppglans, maybeline. Använder inte vanlig lypsyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback