Scrubs.

Scrubs är så sjukt roligt.
Hur kan jag tycka att en rätt simpel historia som utspelar sig på det mest oorginella stället på hela jorden, är så sjukt roligt?
Om 19 minuter folks, börjar ett nytt avsnitt av Scrubs. Det tycker Julia är roligt!
Idag har jag haft en segsegseg dag i skolan, förutom idrotten. Vi spelade volleyboll. Det är väldigt roligt, så jag å Carro levde oss in ordentligt ska jag säga..
Efter skolan åkte jag hem, satt å degade ett tag innan pappa kom hem och kunde skjutsa mig till stallet.
Red lilla bäbisen idag, Zeb. Han är mitt nya bäbisprojekt, enligt Jessica. Det är roligt värre för han är supermysig!
Snart är det helg. Jag längtaaaar! Vad har folks för roliga planer? =)

Haha jag fick en rolig bild av Tobbe på msn. Han hade målat av mig..
MEN DET FUNKAR INTE ATT LADDA UPP DEM!
Rackarns.

<3

Kommentarer
Postat av: dj anner

jag är faktiskt sjuk, därför :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback