- Hej girl, why are you looking so strange?

Jag är trött, sliten och irreterad. GAAAH!
Men helgen var ju rolig iallafall, Julia?! Jo det är sant. Den var jävligt rolig.
Jag har sovit nio timmar på på hela helgen och jag är trött. Men det var det värt. (:
Fredags; Dressyrpass med Klara, spelning på Tjili, efterkrök hos Honeyhoneyhanna som jag inte träffat på år och dar.
Lördag; Barbacka ut på Klara, mat med Carro, förkrök hos mig, iväg till Soft med C och Pempis, vidare till haninge med allsång.
Söndag; Lokaltävlingar i stallet, grymt roligt. Grattis till Claudia som fick göra TRF stolta! :)
Vad gjorde ni i helgen, missar?


snart dags att sova gullepluttar!
puss
kattfan

Kommentarer
Postat av: Clarutt

jag saknar dig med!
Jag ska ringa någongång under veckan! :) måste bara hitta en bra dag, och tidpunkt när inte hundisarna är vakna...
puss puss bästis!!

2007-09-25 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback