fan.

Jag känner mig gammal. Jättegammal!
I morse när jag vaknade var jag fortfarande förkyld. Det hade jag ju i och för sig kunnat lista ut, men ändå!
Plus att hela kroppen är stel sen den snygga avramlingen igår, när halva läktaren trodde att jag hade kola vippen.
Men annars är jag glad.


Nu ska jag prata om CLAAAARA!
Min Clara är världens finaste Clara. Det finns ingen så bra Clara som min Clara. Därför kommer jag sakna Clara sådär mycket som man bara kan sakna en Clara, när Clara åker iväg. Men när Clara kommer hem ska jag krama Clara länge och sen så ska jag och Clara leka å titta på Smala Sussie för den filmen tycker både jag och Clara om.
antal gånger jag nämnde namnet clara: 12, om man räknar med rubriken.
image59

smitsamma pussar,
eder kattfan.

Kommentarer
Postat av: Clarutt

vad göllig du är jullebulle!
Jag kommer också att saknar dig! Varje gång jag ser hundbajs ska jag tänka på dig, och det blir nog ganska ofta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback