How to wake up in the early mornings, dear friends.

Rrrring! Klockan är halv sju på morgonen, och det är dags att gå till skolan! Go'morron, go'morron, hör fåglar sjunga glatt! Eller..?
Nej inte direkt va, och speciellt inte om du har ett morgonhumör á la Julia. Men jag har kommit på ett knep, kära vänner!! Räddningen är nära!

När jag öppnar min mobiljävel för att stänga av alarmhelvetet, vet ni vad jag möts av då? ^^
image103
Å vips så är jag vaken. Markus Schenkenberg har aldrig sett bättre ut än nu.
Jag vet att han inte är så snygg annars men du! Vilken kropp!
^^
Om det är någon som behöver hjälp att vakna på morgnarna är det bara att be mig bluetootha bilden nästan gång I'll see you. :)

puss
eder Kattfan


Kommentarer
Postat av: xxx

Mmmmums vad fint! :D

2007-09-13 @ 23:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback