ISLAND - laddat upp bilderna!

Tack för berömmet, Josse! ;) Everything I do, I do it for you.. Typ.
Idag mår jag bättre, kan andas och röra mig tio gånger så bra som igår. Great success! Imorgon ska jag nog gå till älskade skolan, och det ska bli jätteroligt.

Nu har jag äntligen fått röven ur vagnen och lyckats ladda upp de få bilder som jag tog med min egna kamera från Island.
Flyget
 
De två charmiga bilderna på undertecknad är tagna av min kära far. Tack pappsen! ^^

Blå lagunen

Lägg märke till det fina klarblåa vattnet! Underbart! www.bluelagoon.is

Reykjavik


ELDHESTAR!

Gården * Glaumur * Tanya * Pigg?!


Mr. Jameson & Polo * Storasyster Marie * Hästar inför morgonturerna * Gammelgubben Silfri


GUBBARNA! <3 Hrokúr * Gamli- Blesi * Galsi & jag * Hvammur * Nökkvi


Ä L S K A D E   E R P U R !


Utsikt över Hvéragerdí (där jag var!) * Hästarna i Reykjadalur * Oskar + hästarna i Reykjadalur


Reykjadalur.


Jag & Krummi i Reykjadalur.


Saknar alltihop, men vi ses nog nästa år. (:

Fick en uppenbarelse när jag just lyssnade på Fergies "Big girls don't cry" som gick på The Voice TV. Killen som är med i videon är sjukt snyggt tatuerad. Mums

puss,
eder kattfan

Kommentarer
Postat av: Annie

åååååååh!
Fy fasen va myyyyys!
Hoppas du haft det kalasis!
PUSSISAAAAR :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback