sköning där!

Alex Schulman är en skön jävel.
Sådärja.
Jag tror,
att alla som tycker att det är intressant med bloggar vet vem Alex Schulman är. Eller?
Och antingen så hatar ni eller älskar hans åsikter och inlägg, gissar jag.
Jag älskar dem! Han är så härligt rakt på sak, bitter och hatisk att jag kan sitta helt för mig själv å bara skratta rakt ut.
Senast idag hade han skrivit ett sådant inlägg;
http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/538570/#comments som var så roligt!
Heja Schulman, friskt humör!


Idag är det filmtajm på TV4 - MEAN GIRLS! Woooho! Den är rätt så rolig tycker jag.
För övrigt har jag bara läst Elle, kollat på Vänner och ätit makaroner idag. Å tonvis med halstabletter + alvedon såklart.

För övrigt är jag väldigt sugen på tatuering nu! Den har var ju finfinfin, eller hur?! :) Men jag ska börja med mina tre stjärnor vid troskanten och sedan får vi väl se..! Damdamdamdamdam...
image61
puss
eder Kattfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback